Wiadomości - Aktualności
Ogłoszenie o naborze
Dodał: mratusznik Data: 2018-02-16 13:12:58 (czytane: 2541)
Inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie Komunalnym
Pacanów, dnia 16.02.2018r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie Komunalnym w Urzędzie Gminy Pacanów.
Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Pacanów
ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
tel. 41 376 54 03,
e-mail:ug@pacanow.pl
I. Określenie stanowiska urzędniczego
Inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Referacie
Komunalnym
w Urzędzie Gminy Pacanów
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak prawomocnego skazania
wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe
pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym w zakresie
inżynierii środowiska,
7) co najmniej 3-letni staż pracy
na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu
terytorialnego lub w innych
instytucjach tematycznie związanych z zakresem zadań
określonych w ogłoszeniu.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy, w szczególności:
przepisów
ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o samorządzie
gminnym, prawo wodne, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania
administracyjnego,
2) rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
3) biegła
znajomość obsługi komputera z systemem operacyjnym Windows, programów
biurowych Microsoft Office,
4) prawo jazdy kat. B,
5) znajomość obsługi aplikacji PUMA.
III. Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami wynikającymi z ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności:
1)
przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu
informatycznego deklaracji
o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości,
2) nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,
3) nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,
4) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
5) organizowanie punktów selektywnej zbiorki odpadów komunalnych,
6) przygotowywanie decyzji ustalających obowiązek uiszczania opłat za odbieranie odpadów,
7) przeprowadzanie kontroli związanych z gospodarowaniem odpadami,
8) prowadzenie rejestru przydomowych oczyszczalni,
9) prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,
10) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,
11) prowadzenie bazy wyrobów azbestowych,
12) prowadzenie
spraw związanych z dofinansowaniem działań polegających na usunięciu
i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z budynków zgodnie z Programem
usuwania wyrobów zawierających azbest,
2. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej wynikających z ustawy prawo wodne,
w szczególności:
1) prowadzenie postępowań w sprawie naruszenia stosunków wodnych,
2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i konserwacją urządzeń melioracyjnych znajdujących się w użytkowaniu gminy,
3) prowadzenie spraw związanych z pozwoleniami wodnoprawnymi dla obiektów gminnych,
4) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem przeciwpowodziowym gminy,
3. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych i zapytań w zakresie realizowanych zadań ( przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udział w komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji postępowań ).
4. Współpraca z innymi referatami w zakresie realizacji wspólnych przedsięwzięć.
5. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów z zakresu wykonywanych zadań.
6. Sporządzanie sprawozdań, informacji wynikających z zakresu wykonywanych zadań.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1) stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku Urzędu Gminy Pacanów,
2) praca z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie,
3) praca związana z wyjazdami w teren,
4) czas pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu styczeń 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy
Pacanów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) kserokopia dowodu osobistego, prawa jazdy
7) oświadczenie o stanie zdrowia,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych / Dz.U.
z 2016 poz.992 z późniejszymi zmianami /
oraz z ustawą z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych
/ Dz.U. z 2016r., poz.902 z
późniejszymi zmianami /.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Inspektor ds. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy Pacanów" w sekretariacie Urzędu Gminy Pacanów lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28–133 Pacanów w terminie do dnia 26 lutego 2018r. do godz. 15.00
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.pacanow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Pacanów.
Wójt Gminy
mgr Wiesław
Skop