Wiadomości - Aktualności

Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów

Dodał: administrator Data: 2020-11-11 20:28:22 (czytane: 629)

W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa (Covid-19), w trosce o życie i zdrowie mieszkańców gminy, interesantów i pracowników, wprowadzone zostały następujące zasady funkcjonowania UMiG Pacanów.

W okresie od 12 listopada 2020 roku do odwołania, funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ograniczone będzie do wykonania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, W SPOSÓB WYŁĄCZAJĄCY BEZPOŚREDNIĄ OBSŁUGĘ INTERESANTÓW

 

Zalecamy mieszkańcom Miasta i Gminy Pacanów korzystanie z możliwości załatwiania spraw administracyjnych przez internet, e-PUAP – adres skrzynki podawczej: /758oq3xsuk/, drogą mailową na adres: ug@pacanow.pl, telefonicznie (413765403, 413765288, 413765461), pocztą tradycyjną lub przekazanie korespondencji poprzez wrzucenie jej do skrzynki pocztowej zamontowanej przy wejściu głównym do Urzędu.

Pełny wykaz numerów telefonów w UMiG Pacanów

Prosimy Państwa o wyrozumiałość wobec zastosowanych ograniczeń.

Apelujemy również o odpowiedzialność i rozsądek w trosce o bezpieczeństwo wszystkich mieszkańców Miasta i Gminy Pacanów.

Komunikat.png 

/Serwis Informacyjny UMiG/

Unable to connect to database