Wiadomości - Aktualności
Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów
Dodał: administrator Data: 2021-12-14 14:20:00 (czytane: 1680)
W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa (Covid-19), w trosce o życie i zdrowie mieszkańców gminy, interesantów i pracowników wprowadzone zostały następujące zasady funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Pacanów.
Uprzejmie informujemy, iż ze względów bezpieczeństwa wszelkie sprawy, bądź wnioski prosimy kierować:
- drogą elektroniczną na adres mailowy: ug@pacanow.pl,
- drogą elektroniczną poprzez platformę Epuap na adres skrytki podawczej: /758oq3xsuk/
- telefonicznie pod numerami: 413765403, 413765288, 413765461, 413765456, 413765459, 413765455
- pisemnie przy wejściu do budynku Urzędu (skrzynka pocztowa na listy)
Pełny wykaz numerów telefonów w UMiG Pacanów
W szczególnie uzasadnionych przypadkach gdy stawiennictwo w Urzędzie będzie
niezbędne, obsługa interesanta będzie odbywała się w Biurze Obsługi (na
parterze), przy bezwzględnym zachowaniu następujących środków ostrożności:
- wejście do Urzędu będzie możliwe tylko w przypadku gdy interesant będzie miał
założoną maseczkę lub przyłbicę zasłaniającą usta i nos,
- po wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce,
- należy zachować bezpieczną odległość od innych osób (min. 1,5 m).
Prosimy Państwa o wyrozumiałość wobec zastosowanych ograniczeń.
Apelujemy również o odpowiedzialność i rozsądek w trosce o bezpieczeństwo
wszystkich mieszkańców Miasta i Gminy Pacanów.
Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów
(-) Wiesław Skop