Wiadomości - Aktualności

Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów

Dodał: administrator Data: 2021-12-14 14:20:00 (czytane: 1680)

W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa (Covid-19), w trosce o życie i zdrowie mieszkańców gminy, interesantów i pracowników wprowadzone zostały następujące zasady funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Pacanów.

Uprzejmie informujemy, iż ze względów bezpieczeństwa wszelkie sprawy, bądź wnioski prosimy kierować:

- drogą elektroniczną na adres mailowy: ug@pacanow.pl,

- drogą elektroniczną poprzez platformę Epuap na adres skrytki podawczej: /758oq3xsuk/

- telefonicznie pod numerami: 413765403, 413765288, 413765461, 413765456, 413765459, 413765455

-  pisemnie przy wejściu do budynku Urzędu (skrzynka pocztowa na listy)

Pełny wykaz numerów telefonów w UMiG Pacanów

W szczególnie uzasadnionych przypadkach gdy stawiennictwo w Urzędzie będzie niezbędne, obsługa interesanta będzie odbywała się w Biurze Obsługi (na parterze), przy bezwzględnym zachowaniu następujących środków ostrożności:
- wejście do Urzędu będzie możliwe tylko w przypadku gdy interesant będzie miał założoną maseczkę lub przyłbicę zasłaniającą usta i nos,
- po wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce,
- należy zachować bezpieczną odległość od innych osób (min. 1,5 m).


Prosimy Państwa o wyrozumiałość wobec zastosowanych ograniczeń.


Apelujemy również o odpowiedzialność i rozsądek w trosce o bezpieczeństwo wszystkich mieszkańców Miasta i Gminy Pacanów.

Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów
(-) Wiesław Skop

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Komunikat dotyczący ryzyka wystąpienia grypy ptaków (HPAI)

...