Wiadomości - Aktualności

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pacanów

Dodał: mratusznik Data: 2017-07-06 11:01:05 (czytane: 404)

W kwietniu 2017 r. została podpisana umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pacanów”.

Całkowity koszt zadania brutto wyniesie 47.234,88 zł, z czego dotacja w kwocie 37.175,60 zł stanowi 85% kosztów kwalifikowanych zadania. Na kwotę dotacji składają się środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach tj. 35% kosztów kwalifikowanych, co stanowi kwotę 15.307,60  zł oraz środki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 50% kosztów kwalifikowanych, co stanowi kwotę 21.868,00 zł. Pozostała kwota stanowi udział mieszkańców i udział Gminy w zadaniu. Umowa została podpisana na dofinansowanie usunięcia i unieszkodliwienia około 13 600 m² wyrobów azbestowych.

 Wfosigw.png

 

Nfosigw.jpg 

 

/Serwis Informacyjny UG/

Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 54.81.8.73

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odœwież stronę i spróbuj ponownie...


Przeczytaj kolejną wiadomość:

Wakacje w Gminnej Bibliotece

Zapraszamy na wakacje w Gminnej Bibliotece...