Wiadomości - Aktualności

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pacanów

Dodał: mratusznik Data: 2016-09-22 13:33:25 (czytane: 2614)

W lipcu 2016 r. została podpisana umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pacanów”.

Całkowity koszt zadania wyniesie 40 000 zł, z czego dotacja w kwocie 34 000 zł stanowi 85% kosztów kwalifikowanych zadania. Na kwotę dotacji składają się środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach tj. 35% kosztów kwalifikowanych, co stanowi kwotę 14 000 zł oraz środki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 50% kosztów kwalifikowanych, co stanowi kwotę 20 000 zł.

Pozostała kwota stanowi udział mieszkańców i udział Gminy w zadaniu. Umowa została podpisana na dofinansowanie usunięcia i unieszkodliwienia około 10 100 m² wyrobów azbestowych.

Wfosigw.png

Nfosigw.jpg


/Serwis Informacyjny UG/

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Zapraszamy do SMS-owego Systemu Powiadamiania Mieszkańców Gminy Pacanów

Zapisanie się do systemu daje możliwość bezpłatnego otrzymywania powiadomień o zagrożeniach i ważnych informacjach dotyczących gminy....