Wiadomości - Aktualności
Ogłoszenie o naborze na asystenta rodziny w 2017 roku
Dodał: mratusznik Data: 2017-11-23 14:17:40 (czytane: 2721)
W listopadzie 2017 r. Wójta Gminy podpisał umowę uczestnictwa w Programie asystent rodziny i koordynator rodzinnej pieczy zastępczej na rok 2017., finansowanego przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej mającego za zadanie wspieranie rodzin z problemami.
Wsparcie będzie realizowane przez asystenta rodziny. Realizacja
przedsięwzięcia jest powierzona Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej.
Dlatego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ogłasza nabór na stanowisko asystenta rodziny.
Praca asystenta będzie wykonywana w ramach umowy zlecenia – przewidywany okres zatrudnienia 01.12 - 31.12.2017 r.
Warunki
naboru w oparciu o art. 12 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie
pieczy zastępczej (tj.:Dz.U 2017 poz. 697) przedstawionych poniżej.
Asystentem rodziny może być osoba, która:
1) posiada:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b)
wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z
zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny
staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi
zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i
udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c)
wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub
rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi
lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Asystent
rodziny będzie zobowiązany do prowadzenia pracy z rodzinami w miejscu
ich zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez daną rodzinę.
Zadaniami asystenta będą te wyszczególnione w art. 15 ust. 1 ustawy w/w.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny - podpisane odręcznie
2. kopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),
3.
kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (oryginały do
wglądu) lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres
zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
4. kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
5. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności,
8.
oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy
rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani
ograniczona.
9. oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek
alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na
podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd
albo że taki obowiązek na nim nie ciąży,
10. podpisana klauzula
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997
r. o ochronie danych osobowych. Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.
922 z póź. zm."
Osoby zainteresowane proszę o dostarczenie
kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Asystent
rodziny" w terminie do 30 listopada 2017 r. do siedziby Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Pacanowie , pok. Nr 1 albo pocztą na adres : Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Rynek 15 pok. Nr 1, 28-133
Pacanów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41 3765459 w. 19 w pon.- pt w godz. 7:00 do 15:00.
Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.