Wiadomości - Aktualności
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Dodał: administrator Data: 2021-07-15 20:15:48 (czytane: 1165)
podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Pacanów, dnia 12.07.2021r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta i
Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor ds. ochrony środowiska w
Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy
Pacanów
ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
tel. 41 376 54 03,
e-mail:ug@pacanow.pl
I. Określenie stanowiska urzędniczego
Podinspektor ds. ochrony środowiska
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w zakresie inżynierii, ochrony środowiska lub rolnicze
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy, w szczególności:
przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, prawo ochrony środowiska, o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków,
2) rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
3) biegła znajomość obsługi komputera z systemem operacyjnym Windows, programów biurowych Microsoft Office,
4) prawo jazdy kat. B,
5) preferencje dla osób z doświadczeniem zawodowym w zakresie zadań określonych w ogłoszeniu.
III. Zakres wykonywanych zadań:
- Realizacja zadań w zakresie planu gospodarki niskoemisyjnej.
- Przyjmowanie i wprowadzanie do centralnej ewidencji emisyjności budynków deklaracji dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych.
3. Realizacja zadań wynikających z porozumienia zawartego przez Gminę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, dotyczącego programu „Czyste powietrze”, w szczególności:
1) promocja i udzielanie informacji o programie,
2) wsparcie mieszkańców w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie na wymianę źródeł ciepła oraz pomoc przy rozliczaniu przyznanego dofinansowania.
4. Doradztwo energetyczne mieszkańcom gminy, m.in. w zakresie realizacji programu „Mój prąd”.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1) stanowisko pracy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Pacanów,
budynek wyposażony
w podjazd i windę,
2) praca z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy wymiaru czasu pracy,
3) praca związana z wyjazdami w teren,
4) czas pracy: niepełny wymiar: ½ etatu - 20 godzin tygodniowo.
V. Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu czerwiec 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy,
3) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie o stanie zdrowia,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
"Nabór na
stanowisko podinspektor ds.
ochrony środowiska w Urzędzie Miasta i
Gminy Pacanów" do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Pacanów lub
przesłać pocztą na adres:
Urząd Miasta i Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28–133 Pacanów w terminie do dnia
23 lipca 2021r. do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.pacanow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
RODO - Klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji do pracy w
Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów zamieszczona jest w załączniku
do niniejszego ogłoszenia.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Pacanów
mgr Wiesław Skop
> OŚWIADCZENIA <
> KLAUZULA INFORMACYJNA <