Wiadomości - Aktualności
Ogłoszenie o naborze
Dodał: mratusznik Data: 2019-01-24 13:58:28 (czytane: 1693)
Burmistrz Miasta i Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Pacanów, dnia 23.01.2019r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz
Miasta i Gminy Pacanów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie
Finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy Pacanów
ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
tel. 41 376 54 03, e-mail:ug@pacanow.pl
I. Określenie stanowiska urzędniczego
podinspektor ds. księgowości budżetowej
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności rachunkowość, finanse
2. Wymagania dodatkowe:
1)
znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie
gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,
ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o
podatku rolnym, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
kodeksu postępowania administracyjnego,
2) rzetelność, sumienność, odpowiedzialność komunikatywność,
3) biegła znajomość obsługi komputera z systemem operacyjnym Windows, programów biurowych Microsoft Office,
4) umiejętność pracy w zespole,
III. Zakres wykonywanych zadań:
1)prowadzenie
ewidencji, rozlicznie i uzgadnianie ewidencji środków trwałych,
pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
2)wycena i rozliczanie inwentaryzacji,
3)prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie rocznego wymiaru zobowiązań podatkowych,
4)wprowadzanie
zmian geodezyjnych, kompletowanie i aktualizowanie dokumentów
wymiarowych z zakresu podatków i opłat, prowadzenie ewidencji
nieruchomości i kart gospodarstw,
5)przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych,
6)załatwianie spraw związanych z wnioskami o umorzenie zobowiązań podatkowych,
7)dokonywanie przypisów i odpisów,
8)wydawanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,
9)prowadzenie wymaganych rejestrów,
10)wystawianie faktur za wodę, ścieki, czynsze, użytkowanie wieczyste, sprzedaż mienia
11)prowadzenie ewidencji podatku VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych i rozli-czeniowych z tytułu podatku VAT,
12)prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności,
13)terminowe sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw,
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1)stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w budynku Urzędu Miasta i Gminy Pacanów,
2)praca z obsługą monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie,
3)czas pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów
W
miesiącu grudzień 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie o stanie zdrowia,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)
oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za
przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
9)
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu
danych osobowych w celach rekrutacji do pracy, dostępną na stronie
internetowej: www.bip.pacanow.pl
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu naboru przez Urząd Miasta i Gminy
Pacanów zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z
2016r. Nr 119, str. 1 z późniejszymi zmianami) oraz z ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r.,
poz.1260 z późniejszymi zmianami).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Nabór
na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta
i Gminy Pacanów" w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pacanów (pokój
101) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Pacanów, ul.
Rynek 15, 28–133 Pacanów w terminie do dnia 4 lutego 2019r. do godz. 15.00
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O
terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci,
których oferty spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni
indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na
stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.pacanow.pl
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów.
Burmistrz Miasta i Gminy
mgr Wiesław Skop