Księga gości


Zapraszamy do ksiegi gości.

Wszystkich wpisów: 2529[ Dodaj nowy wpis ]

Autor: wójt W. Skop
IP: ***3.114.82, Host: ***82.internetdsl.tpnet.pl
Data: 2018-02-14 15:31:53

ja muszę mieć "grubą skórę" i nie będę blokował krytyki wobec swojej osoby, ale nie mogę tolerować, by na księdze gości prowadzonej przez administratora, mającego umowę z gminą atakowano osoby duchowne. Są jakieś granice.

Autor: Kobieta
IP: ***.59.129.203, Host: ***193.59.129.203.cobra.net.pl
Data: 2018-02-14 15:21:38

Ja myślę,że nie chodzi o wybory tylko o ostudzenie emocji o wpisach o naszym proboszczu,ktore aż zatrzymały funkcjonowanie Księgi Gości....

Autor: cenzura
IP: ***215.89.75, Host: ***-46-215-89-75.dynamic.gprs.plus.pl
Data: 2018-02-14 14:43:00

w Pacanowie cenzura czy to w związku z najblizszymi wyborami?

Autor: wójt W. Skop
IP: ***3.114.82, Host: ***82.internetdsl.tpnet.pl
Data: 2018-02-13 13:36:08

Po chwilowej przerwie związanej z ostudzeniem emocji zachęcamy do dyskutowania o istotnych problemach naszej gminy. Bardzo proszę o kulturę wypowiedzi i szacunek do drugiego człowieka.

Autor: Administrator
IP: ***185.35.250, Host: ***f250.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-17 20:29:25

Użytkownik publikując swoje wpisy (wypowiedzi) reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za publikowane treści. Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników na łamach Księgi gości. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Użytkownika w Księdze gości treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, wulgarnych i naruszających powszechnie obowiązujące zasady moralne. Wpisy naruszające kulturę dyskusji będą usuwane.

Autor: obcy
IP: ***191.123.170, Host: ***t170.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-17 17:20:22

Uwaga; kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada, oby jak najszybciej

Autor: Rezydenci
IP: ***185.159.227, Host: ***z227.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-17 13:35:41

To co? Mam rozumieć że te wszystkie lata nauki mogą sobie w buty wsadzić ? To niech zwrócą się o zwrot kosztów nauki od Polskiego Systemu Szkolnictwa. No przecież to jest jakaś paranoja . A propos miast, wiecie że w miastach 5- 10 zł na tacę dają? Żeby później wstydu nie było że Ksiądz w Pacanowie głoduje jak pseudoartyści co niby mieli nakręcić turystykę a później sądem straszyli."Odsuńcie tą Czorną Damę bo was w skarpetkach puści.:)

Autor: gosc
IP: ***185.30.237, Host: ***a237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-17 10:52:57

czemu ununięto mój wpis o proboszczu? przecież nie był obrażliwy a traktował o tym ,że proboszcz nie słucha parafian i traktuje ich z góry.Po prostu nie ma z nim dyskusji. Co do medycyny to worek bez dna ile by nie włozył pieniędzy nie będzie efektu.Lekarze czesto wydaja kasę na zbędne badania bo akurat maja na nie dobrze płatny kontrakt z NFZ.Naprawdę uważacie,że rezydenci powinni zarabiać 8000netto.przecież młody rezydent to uczeń lekarz bez praktyki.I co on umie?Jak pilnie studiował to zna trochę teorii.Minie parę lat zrobi specjalizację i co byśmy nie zrobili wyjedzie z kraju

Autor: Medycyna .
IP: ***185.159.227, Host: ***z227.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-17 10:24:08

A komu zbieracie jak nie ma kto leczyć? Dawniej nie leczyli bo brakowało sprzętu teraz sprzęt jest to brakuje lekarzy. Dajcie może te pieniądze rezydentom ?Po co nam karetki jak nie ma personelu. Tak sobie myślę i nie potrzebuje uwag politycznych. Swoją drogą - niezłe oznakowanie do ECB- gratulki.

Autor: przede wszystkim Pacanów!
IP: ***191.106.169, Host: ***c169.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-16 15:45:14

Będzie zapewne zapytanie do mieszkańców Pacanowa, do nich przede wszystkim , co sądzą o odzyskaniu praw miejskich!

Autor: nowa
IP: ***.91.190.19, Host: ***.91.190.19
Data: 2018-01-16 13:35:31

Znowu proboszcz w centrum zainteresowania :-) Ludzie dlaczego nie zbierzecie się większą grupą i nie pójdziecie z kolędą do księdza ? Porozmawiajcie szczerze co wam się nie podoba , jak powinna przebiegać msza święta , ile powinno trwać kazanie ,że ogłoszenia powinny być krótkie i żeby zachęcał ludzi do udziału w mszy świętej a nie zmuszał . Przecież ksiądz to też człowiek i na pewno postara się to zmienić.

Autor: gadanie
IP: ***.146.106.114, Host: ***.146.106.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Data: 2018-01-16 12:51:54

Małe miasteczka od wsi nie różnią się nawet i opłatami, lokalne opłaty nie zależą od statusu miejscowości a raczej od miejscowych uchwał.

Autor: Chłopi
IP: ***185.159.227, Host: ***z227.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-16 09:29:51

A czym różni się wieś od miasta poza opłatami, czyżby ktoś uznał że na wsi żyje inny gatunek ludzi ,innego sortu??? Nie przystoi być vipem na wsi? "Czorno Damo"???

Autor: gość
IP: ***185.30.237, Host: ***a237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-15 20:35:22

Chce mieszkać na wsi .To mój świadomy wybór, wolę wieś niż mieścinę

Autor: do "plebiscyt"
IP: ***.146.97.84, Host: ***.146.97.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Data: 2018-01-15 17:44:59

Jesteś przeciwna gdyż wyznajesz zasadę "Nie bo Nie" czy opierasz to na argumentach?

Autor: Referendum
IP: ***185.32.144, Host: ***c144.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-15 17:41:33

Referendum w sprawie brexit zrobili w Anglii -podobno dziadki poszli co pojęcia nie mieli za czym głosują .Dzisiaj muszą opuścić Unię nie wspomnę że młodzi są w szoku. Mamy radę i Wójta to uczciwym będzie jak przyjmą na klatę decyzję - przynajmniej tak myślę.

Autor: plebiscyt
IP: ***191.121.123, Host: ***r123.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-15 14:29:50

To może zróbmy sondaż lub coś w rodzaju referendum co o uzyskaniu praw miejskich myślą Pacanowianie.Osobiście nie mam problemu z tym ,ze mieszkam na wsi i jestem przeciwna uzyskaniu praw miejskich

Autor: czytać, czytać i jeszcze raz czytać!
IP: ***191.100.221, Host: ***w221.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-15 10:50:07

Jak ogromną niewiedzę ludzie tu reprezentują w kwestii odzyskania praw miejskich. Po pierwsze: pobory wójta , czy burmistrza NIE SĄ ZALEŻNE OD STATUSU MIEJSCOWOŚCI! Ich górną wysokość określają przepisy rządowe i nie mogą przekroczyć w każdym przypadku 12.4 tyś. złotych! Niezależnie od tego , czy stolica gminy jest miastem, czy wsią. Po drugie pobory te określają radni, a ci są wyczuleni na takie sprawy. Podobnie rzecz ma się z podatkami i opłatami, ani w Stopnicy, ani w Wiślicy NIE WZROSŁY.Wystarczy sprawdzić sobie na BiP lub do tych urzędów zadzwonić. Zasadnym jest zasięgnięcie w pierwszej kolejności opinii mieszkańców samego Pacanowa! Co do liczby mieszkańców, to ten argument jest nieaktualny, wobec faktu, że Wiślica właśnie została najmniejszym miastem w Polsce z około 570 mieszkańcami. Pacanów ma około 1200 i spełnia niemal wszystkie kryteria określone w rozporządzenia Rady Ministrów. Dyskusja się właśnie rozkręca i dobrze!

Autor: Mario
IP: ***185.31.142, Host: ***b142.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-14 18:47:15

Znalazłem ten wpis z księgi gości gminy Nowy Korczyn.Autor podpisujący się "same plusy" Zalety przekształcenia wsi w miasto. Nowe miasto musi wykazać się, że przynajmniej 60%jego mieszkańców utrzymuje się z działalności pozarolniczej. Jednostka musi mieć też wyodrębnione centrum (brak zabudowy zagrodowej w części miejskiej) oraz niezbędną infrastrukturę techniczną - czyli wodociągi oraz kanalizację, oczyszczalnię ścieków itp... NALEŻY SPEŁNIĆ PIĘĆ KRYTERIÓW ABY UZYSKAĆ STATUS MIASTA: 1) liczba mieszkańców nie mniejsza niż 2 tys., 2 ) ewentualne posiadanie praw miejskich w przeszłości, 3) przynajmniej 60% mieszkańców musi utrzymywać się z działalności pozarolniczej, 4) brak zabudowy zagrodowej w części miejskiej, posiadanie wyodrębnionego centrum, 5) posiadanie niezbędnej infrastruktury technicznej - wodociągów, kanalizacji. Zalety: 1. Niewielkie koszty (od razy należy zmienić tablice informacyjne na budynkach urzędowych oraz pieczątki urzędników), 2. Brak konieczności wymiany dowodów osobistych ani innych dokumentów (dopiero o upływaniu terminy ważności dokumentu), 3. zmiana statusu wiejskiego na miejski nie oznacza automatycznego podniesienia podatków, bo o wysokości stawek decyduje rada gminy lub miasta, 4. Możliwość korzystania z funduszy UE nie tylko przeznaczonych na obszary wiejskie ale również dla miast, 5. Wzrost cen nieruchomości (szczególnie przeznaczonych w planie zagospodarowania pod usługi, przemysł bądź mieszkalnictwo), 6. Są znacznie większe trudności wchłonąć wieś do miasta w porównaniu z wchłonięciem miasta do miasta, 7. Większy prestiż miejscowości, 8. W mieście do 5 000 mieszkańców nauczyciele nie tracą tzw. dodatków wiejskich

Autor: Mario
IP: ***185.31.142, Host: ***b142.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-14 18:21:50

A pisałem rok temu, że poczekam cierpliwie do następnej kolędy i się zacznie od nowa narzekanie na proboszcza z Pacanowa.No i proszę, nie pomyliłem się.Ale nie mój cyrk i nie będę się w to wtrącał.Ja ze swoim proboszczem problemów nie mam. A co do praw miejskich dla miejscowości Pacanów, to jestem na nie, bo żadnych profitów to nie przyniesie dla miejscowości wchodzących w skład gminy, a wręcz przeciwnie, wieszczę podniesienie wszystkich możliwych opłat, bo skądś na administrację trzeba pieniądze mieć, prawda? I nie opowiadajcie tu bajek, że nic się nie zmieni.Na księdze gości Nowego Korczyna, wywiązała się podobna dyskusja i zdania są równie mocno podzielone.Zwolennicy piszą o możliwości pozyskania dotacji niedostępnych dla gmin wiejskich, a przeciwnicy o podniesieniu podatków i wszelakich opłat.A przecież tak w sumie, to nic się nagle nie zmieni, z chwilą przemianowania Pacanowa na miasto.Nie znikną nagle problemy, z którymi się tu borykamy.Zresztą, z tego, co czytałem na KG Nowego Korczyna, to ktoś podawał tam warunki po spełnieniu których, dana miejscowość może stać się (na powrót) miastem i nie wiem, czy Pacanów spełnia te warunki.Zaraz poszukam tego wpisu.

Autor: Miasto Pacanów
IP: ***185.95.192, Host: ***n192.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-14 11:57:01

Pacanów Miastem- popieram , wreszcie będą płatne parkingi ,opłaty za ścieki gdzie średnia miejska to 9 zł m/3 ,woda podobnie, śmieci kilkanaście zł od osoby, podatki stawki w górę co najmniej trzykrotnie, opłaty administracyjne w górę, z niecałym 2500 mieszkańców będzie najmniejszym chyba miasteczkiem w Polsce ale gratulacje - gaża wójta i radnych w górę no cóż jak chcecie być "Panami" to życzę powodzenia. Kto bogatemu zabroni. Pamiętajmy jednak ,że na każdego mieszkańca przypada 1200 zł do spłaty długu w naszej gminie. Pomijam dług niektórych mieszkańców w bankach ewentualnie w parafiach. Życzę świadomego wyboru.

Autor: prawa miejskie
IP: ***191.133.198, Host: ***d198.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-14 11:24:54

Zastanówcie się czy Na pewno chcecie mieszkać w mieście a raczej w mieścinie .Co to zmieni ? Wątpliwy prestiż,wyszsze koszty bo wzrosną podatki a i pensja burmistrza to nie pensja wójta.Dlaczego wstydzicie się tego ,że Pacanów posiada status wsi?

Autor: ziomek
IP: ***.146.97.84, Host: ***.146.97.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Data: 2018-01-14 10:17:18

Aby rzeczowo ocenić to, czy jest sens zmiany statusu na miasto należy przedstawić katalog ew. zmian na plus i minus jakie się z tym wiążą. Może jest w UG jakiś analityk, który mógłby przygotować takie zestawienie.

Autor: do kobiety
IP: ***31.149.26, Host: ***26.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-14 10:13:35

A Ci "ministranci" to oczywiście były anioły!?

Autor: Do nowa
IP: ***7.30.29, Host: ***-37-7-30-29.dynamic.gprs.plus.pl
Data: 2018-01-14 09:22:04

Przeciez Pacanow mial prawa miejskie i gdyby nie dazenie naszych przodkow do WOLNOSCI I NIEPODLEGLOSCI to car by ich nie odebral i napewno Pacanow do dzis bylby miastem a teraz gdy Pacanow jest europejska stolica bajki to co to za STOLICA z siedziba na WSI.Podniesmy prestz Pacanowa i jesli jest mozliwosc czynmy starania by po wiekach Pacanow znow byl miastem . Mozna tylko zyskac a spadkobiercom caratu dac pstryczka w nos i pokazac ze Pacanow znow jest miastem.

Autor: zastanówcie się!
IP: ***191.245.122, Host: ***l122.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-14 09:11:57

Warto raz jeszcze przypomnieć, że księga gości nie powinna służyć do hejterskich ataków na kogokolwiek. Jeśli tego nie zrozumiecie, to takie teksty będą usuwane.

Autor: Kobieta
IP: ***.59.129.203, Host: ***193.59.129.203.cobra.net.pl
Data: 2018-01-13 23:46:37

Mam podobne zdanie jak poprzednik o proboszczu,malo tego że odciąga dorosłych to także i dzieci a wręcz odgania od ołtarza tak właśnie zrobił z dwoma ministrantami,ktorzy służyli od kilku lat.Za wszelką cenę chce wprowadzić dyktaturę ale miejmy nadzieję,że mu się nie uda.

Autor: do nowa
IP: ***191.130.27, Host: ***a27.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-13 15:19:37

poprosze o przykład co dobrego zrobił proboszcz.Mam bardzo negatywne zdanie o nim a po ostatniej koledzie totalnie mnie zniechęcił do Kościoła, na szczęście nie do wiary.Druga sprawa to mam nadzieję ,że pan wójt nie da się wciągnąć w polityczne gierki i nie grozi nam przyjęcie praw miejskich.Dobrze jest tak jak jest

Autor: świca
IP: ***215.25.218, Host: ***-46-215-25-218.dynamic.gprs.plus.pl
Data: 2018-01-12 20:53:57

u mie w kiblu tyż nie świci hahahaha

Autor: dk73/79
IP: ***.146.231.89, Host: ***.146.231.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Data: 2018-01-12 18:00:14

Ciekawe kiedy na skrzyżowaniu głównych dróg krajowych, czyli na rondzie w Słupi wymienią te spalone lampy. Bo juz od kilku lat połowa nie świeci.

Autor: dobrze , by było?!
IP: ***191.126.225, Host: ***w225.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-12 17:04:39

Na Rynku mówią, że chyba Pacanów także wystąpi o przywrócenie praw miejskich? Okazją do tego mają być obchody 750 rocznicy ich nadania , które odbędą się w dniach 11 -12 sierpnia tego roku.

Autor: wójt W. Skop
IP: ***3.114.82, Host: ***82.internetdsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-12 14:52:44

Sprawę rozpoznano w grudniu 2017 roku. Elektrycy obsługujący instalacje oświetleniowe w gminie zakwalifikowali podaną lampę na ul. Dr. Gałązki do wymiany, ze względu na stopień uszkodzenia i nieopłacalność napraw. Jak to się często zdarza w końcówce roku zabrakło już środków na zakup nowych lamp. W między czasie trwał przetarg na obsługę konserwacji linii oświetleniowych na rok 2018. Umowę z firmą podpisano 3 stycznia b.r. Owa lampa jest wpisana do wymiany do końca stycznia 2018 roku. Proszę o odrobinę cierpliwości, a sarkazm jest zbędny.

Autor: Do mieszkańca
IP: ***.146.105.112, Host: ***.146.105.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Data: 2018-01-12 12:07:45

Chłopie, do wójta?. Napisz do prezydenta, może Ci zaœwieci:)))))))))

Autor: Mieszkaniec
IP: ***171.234.14, Host: ***14.internetdsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-12 08:51:44

PANIE WÓJCIE PONAWIAM SPRAWĘ, BO OD DATY ZGŁOSZENIA USTERKI TJ. 7.12.2017 NIE BYŁO ŻADNEJ INTERWENCJI Chciałbym zgłosić, że na ul.Dr.A.Gałązki nie świeci lampa nr. 10/7 Proszę o interwencję. Pozdrawiam

Autor: jo
IP: ***31.149.26, Host: ***26.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-12 00:03:56

to ksiega gulonów jest a nie gości

Autor: nowa
IP: ***.91.190.19, Host: ***.91.190.19
Data: 2018-01-11 22:24:00

Księga gości dobre :-).Zamiast wpisywać jak tam jest cudownie , że mamy ECB, Bazylikę itp .To rąbiemy wszystkim tyłki zaczynając od Wójta kończąc na Proboszczu.Nikt nie widzi tego dobrego co robią tylko to co złe. Ludzie macie problem ? nikt wam nie zabrania startować na Wójta , albo być Proboszczem . Mi dużo rzeczy u nas w gminie nie pasuję , ale na pewno nie będę tego pisać w księdze gości.

Autor: Wierny
IP: ***10.36.5, Host: ***10.36.5
Data: 2018-01-11 17:28:30

Ksiadz też to czyta i zgadzam się że ploty i pieniądze są dla niego najwazniejsze !!!

Autor: nie to miejsce!
IP: ***185.164.90, Host: ***e90.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-10 21:23:28

Idź z tymi pretensjami do proboszcza , albo tak jak Marcin Luter przybij kilkanaście swoich zastrzeżeń do drzwi kościoła , albo stań na środku kościoła w czasie ogłoszeń parafialnych i wykrzycz swoje pretensje, ALE NIE ZAŚMIECAJ KSIĘGI GOŚCI!

Autor: 123
IP: ***64.58.191, Host: ***64-58-191.dynamic.chello.pl
Data: 2018-01-10 16:45:56

Ksiądz ma inne ciekawsze rzeczy na głowie niż dbanie o parafię, najlepiej chodzić po kolędzie na której jego głównym tematem szczególnie jest obgadywanie i wtrącanie się do życia prywatnego kogoś i komentowanie tego do obcych ludzi, których nic nie łączy ..To gdzie ktoś uczęszcza do kościoła, to tylko i wyłącznie danej osoby sprawa.

Autor: stuknieci
IP: ***31.149.26, Host: ***26.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-09 23:36:57

zamknąć to miejsce gdzie wylewana jest żółć

Autor: Dd
IP: ***.59.129.203, Host: ***193.59.129.203.cobra.net.pl
Data: 2018-01-09 11:02:10

Fdgd

Autor: Administrator
IP: ***3.114.82, Host: ***82.internetdsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-09 07:30:39

Użytkownik publikując swoje wpisy (wypowiedzi) reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za publikowane treści. Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników na łamach Księgi gości. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Użytkownika w Księdze gości treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, wulgarnych i naruszających powszechnie obowiązujące zasady moralne. Wpisy naruszające kulturę dyskusji będą usuwane.

Autor: ryba
IP: ***191.100.19, Host: ***w19.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-08 23:13:03

dziwne ze nikt nie pochwalił jeszcze pięknego świecącego koziołka w rynku, no chyba że mi uszło to uwadze. Jeśli chodzi o kradzież w kościele, uważam że to straszna rzecz mam nadzieje że klejnoty nie były prawdziwe. I że znajdą się jakimś cudem winni. Oby to były jakieś dzieciaki i same oddadzą. Pozdrawiam Pacanów!!!

Autor: jeszcze jedno
IP: ***191.102.74, Host: ***y74.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-08 18:53:44

jak się słyszy, to ukradli odpustowe świecidełka, bo prawdziwe , drogocenne wota są zabezpieczone!

Autor: serio
IP: ***191.102.74, Host: ***y74.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-08 18:52:28

A na co Wam monitoring, skoro bandziory i złodziejaszki chodzą w maskach lub innych pończochach na gębach? Zostawcie księdza prałata w spokoju, bo dopiero co byliście u spowiedzi i komunii świętej.....

Autor: KS.
IP: ***185.7.113, Host: ***d113.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-08 14:02:48

A gdzie podział się monitoring ? Pamiętam że był i nawet działał. Może ktoś z rady parafialnej coś więcej powie? W jednej parafii tak Ksiądz zadłużył parafię że niezłe sumki przyszły parafianom do spłaty za księdza. To co jakie mamy zadłużenie w parafii? Pamiętajcie że rady parafialne odpowiadają za to co dzieje się w parafiach.

Autor: popieram wiernego
IP: ***6.161.98, Host: ***t-31-6-161-98.dynamic.mm.pl
Data: 2018-01-08 12:50:28

Czy w naszej bazylice nie powinien być. Monitoring a nie tylko nalepki Proboszczu czas zabrać się do pracy i współpracować z wiernymi a nie tylko karcić i wymagać to nie Bialorus

Autor: Wierny
IP: ***10.36.5, Host: ***10.36.5
Data: 2018-01-08 10:50:56

Ludzie co się dzieje Kościół w pacanowie znów okradziony gdzie jest proboszcz taki sprytny a kaplice okradli chyba czas zmienic gospodaza bo ksiadz nie powinien być w tak dostojnym miejscu weźmy się za to !!! Bo kto jak nie my parafianie

Autor: Drogi
IP: ***185.87.112, Host: ***f112.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-06 12:20:57

Dajcie spokój ,kto nie inwestuje ten nie ryzykuje. Może nie wszystko wyszło jak powinno ,wierzę jednak że w tych okolicznościach radni zrobili wszystko aby inwestycja została zrealizowana jak należy i w terminie. Resztę się dopracuje.

Autor: jeszcze do"ggg"
IP: ***185.139.166, Host: ***f166.neoplus.adsl.tpnet.pl
Data: 2018-01-06 10:17:38

Może byś wziął w obroty tych , co te świeżo wykonane pobocza już zdążyli podorać lub zniszczyć i co robią regularnie, aż się kamień wysypuje spod asfaltu?


«poprzednie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51