Wiadomości - Aktualności
Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów
Dodał: administrator Data: 2020-10-30 13:43:55 (czytane: 1442)
W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa (Covid-19), w trosce o życie i zdrowie mieszkańców gminy, interesantów i pracowników, działając na podstawie § 24 ust. 1, 2 i 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r. poz. 1758 ze zm.), wprowadzone zostały następujące zasady funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Pacanów.
W okresie od 2 listopada 2020 roku do odwołania, funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ograniczone będzie do wykonania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, W SPOSÓB WYŁĄCZAJĄCY BEZPOŚREDNIĄ OBSŁUGĘ INTERESANTÓW
Zalecamy mieszkańcom Miasta i Gminy Pacanów korzystanie z możliwości załatwiania spraw administracyjnych przez internet, e-PUAP – adres skrzynki podawczej: /758oq3xsuk/, drogą mailową na adres: ug@pacanow.pl, telefonicznie (413765403, 413765288, 413765461), pocztą tradycyjną lub przekazanie korespondencji poprzez wrzucenie jej do skrzynki pocztowej zamontowanej przy wejściu głównym do Urzędu.
Pełny wykaz numerów telefonów w UMiG Pacanów
W szczególnie uzasadnionych przypadkach gdy stawiennictwo w Urzędzie będzie
niezbędne, obsługa interesanta będzie odbywała się w Biurze Obsługi (na
parterze), przy bezwzględnym zachowaniu następujących środków ostrożności:
- wejście do Urzędu będzie możliwe tylko w przypadku gdy interesant będzie miał
założoną maseczkę lub przyłbicę zasłaniającą usta i nos,
- po wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce,
- należy zachować bezpieczną odległość od innych osób (min. 1,5 m).
Prosimy Państwa o wyrozumiałość wobec zastosowanych ograniczeń.
Apelujemy również o odpowiedzialność i rozsądek w trosce o bezpieczeństwo
wszystkich mieszkańców Miasta i Gminy Pacanów.
/Serwis Informacyjny UMiG/