Wiadomości - Aktualności

Informacja w sprawie dyżuru pracownika ZUS odnośnie programu Dobry Start 300+

Dodał: administrator Data: 2021-08-26 14:52:50 (czytane: 151)

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie informuje że w dniu 06.09.2021 r. od godz. 9:00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Pacanowie pracownik ZUS będzie przyjmował osoby chcące złożyć wniosek o wyprawkę szkolną „Dobry Start”.

Chętnych zapraszamy do Urzędu Gminy w Pacanowie  ul. Rynek 15 z przygotowanymi dokumentami wg załączonego wykazu.

Kontakt w tej sprawie: mailowo na: pacanow@ops.busko.pl, telefon: 41 376 54 59  kom. 667030766

Kier. MGOPS w Pacanowie

E Wojniak

68_Dobry.jpg 

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań

04/01/2021

więcej..