Wiadomości - Aktualności
Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów
Dodał: administrator Data: 2020-03-12 09:37:04 (czytane: 1822)
W odpowiedzi na zalecenia administracji rządowej zalecamy następujące sposoby załatwiania spraw: telefoniczny (413765403, 413765288, 413765461), mailowy (ug@pacanow.pl) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (/758oq3xsuk/) [BEZ PRZYCHODZENIA DO URZĘDU].
Decyzja ta wynika z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Przypominamy i informujemy, że wszystkie organy administracji państwowej i samorządowej, umożliwiają osobom które posiadają potwierdzony profil zaufany, załatwienie większości spraw za pośrednictwem portalu ePUAP (adres skrzynki podawczej można znaleźć na stronie internetowej danego urzędu).
Poniżej przedstawiamy dane teleadresowe Urzędu Miasta i Gminy Pacanów:nr telefonu: 413765403, 413765288, 413765461
adres email: ug@pacanow.pl
adres skrzynki podawczej EPUAP: /758oq3xsuk/
Od dnia dzisiejszego, w odpowiedzi na wnioski złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan/ zdjęcie podpisanego dokumentu lub identyfikowalny adres mailowy wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego) podejmowane będą przez tut. Urząd stosowne czynności zmierzające do załatwienia sprawy, bez konieczności stawiennictwa wnioskodawcy w Urzędzie.
W pierwszej konieczności prosimy o kontakt telefoniczny: 413765403, 413765288, 413765461.
/Serwis Informacyjny UMiG/