Wiadomości - Aktualności

Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Pacanów

Dodał: administrator Data: 2020-03-12 09:37:04 (czytane: 1822)

W odpowiedzi na zalecenia administracji rządowej zalecamy następujące sposoby załatwiania spraw: telefoniczny (413765403, 413765288, 413765461), mailowy (ug@pacanow.pl) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (/758oq3xsuk/) [BEZ PRZYCHODZENIA DO URZĘDU].

Decyzja ta wynika z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Przypominamy i informujemy, że wszystkie organy administracji państwowej i samorządowej, umożliwiają osobom które posiadają potwierdzony profil zaufany, załatwienie większości spraw za pośrednictwem portalu ePUAP (adres skrzynki podawczej można znaleźć na stronie internetowej danego urzędu).

Poniżej przedstawiamy dane teleadresowe Urzędu Miasta i Gminy Pacanów:

nr telefonu: 413765403, 413765288, 413765461

adres email: ug@pacanow.pl

adres skrzynki podawczej EPUAP: /758oq3xsuk/   

Od dnia dzisiejszego, w odpowiedzi na wnioski złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan/ zdjęcie podpisanego dokumentu lub identyfikowalny adres mailowy wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego) podejmowane będą przez tut. Urząd stosowne czynności zmierzające do załatwienia sprawy, bez konieczności stawiennictwa wnioskodawcy w Urzędzie.

W pierwszej konieczności prosimy o kontakt telefoniczny: 413765403, 413765288, 413765461.

/Serwis Informacyjny UMiG/

Przeczytaj kolejną wiadomość:

XVIII Ogólnokrajowy Konkurs Bezpieczne Gospodarstwo Rolne

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza właścicieli gospodarstw rolnych do udziału w XVIII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne...