Wiadomości - Aktualności

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pacanów

Dodał: mratusznik Data: 2017-07-06 11:01:05 (czytane: 2289)

W kwietniu 2017 r. została podpisana umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na dofinansowanie zadania pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Pacanów”.

Całkowity koszt zadania brutto wyniesie 47.234,88 zł, z czego dotacja w kwocie 37.175,60 zł stanowi 85% kosztów kwalifikowanych zadania. Na kwotę dotacji składają się środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach tj. 35% kosztów kwalifikowanych, co stanowi kwotę 15.307,60  zł oraz środki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 50% kosztów kwalifikowanych, co stanowi kwotę 21.868,00 zł. Pozostała kwota stanowi udział mieszkańców i udział Gminy w zadaniu. Umowa została podpisana na dofinansowanie usunięcia i unieszkodliwienia około 13 600 m² wyrobów azbestowych.

 Wfosigw.png

 

Nfosigw.jpg 

 

/Serwis Informacyjny UG/

Przeczytaj kolejną wiadomość:

1% na Stowarzyszenie G.L.K.S. Zorza - Tempo Pacanów

...